Kuvagalleria
Botley 2.0 ohjelmoitava robotti 5v+
Tuotteen kuvaus
Kunto: Hyvä
Hyvä ja monipuolinen robotti lapselle. Kaikki osat tallessa ja kunnossa. Ohjekirjat tulee mukaan.
Perus ohjelmointien lisäksi osaa monia hauskoja lisätoimintoja. Esimerkiksi juna, majakka, poliisiauto, disco…
Nouto tai postilla +10€.
Lisätiedot:
https://leluakatemia.fi/koodaus-aktviteettisetti-botleyr-2-0-21-ler2938
Mukaan Crashin' Construction Accessory Set
https://www.learningresources.co.uk/botleyr-the-coding-robot-crashin-construction-accessory-set
Mikä tekee tästä tuotteesta erityisen
Botley® 2.0 on päivitetty versio maailmanlaajuisesta menestyksestä Botley®-robotista, ja olemme vieläkin innostuneempia 2.0-versiosta.
Botley® 2.0 avulla voit helposti ymmärtää koodauksen logiikan. Tämä tarkoittaa, että lapsesi voi luoda komentosarjan liikkeistä, toiminnasta, äänestä ja valosta, jotka robotti sitten suorittaa.
Samalla tavalla kuin 40 vuotta sitten kirjoitettiin monimutkaisia komentoja ohjelmointikielillä, joita kukaan ei ymmärtänyt, ja jotka saattoi "ajaa", niin jokin teki jotakin. Botley® 2.0:lla koodin tekeminen on niin helppoa, että muutamalla painalluksella luot sekvenssin.
Mukana tulevien koodikorttien avulla lapsesi voi jopa visualisoida komentosarjan ensin.
Botley® 2.0 voi kuulua esimerkiksi poliisiautolta ja junalta, se voi tehdä väistöliikkeitä ja seurata mustaa viivaa, valo voi vaihtaa väriä ja siinä on automaattinen valo pimeässä.
Botley® 2.0 tekee lapsesi erittäin innostuneeksi koodauksesta.
Alkuun pääseminen on helppoa. Tarvitset vain 3 AAA-paristoa Botley® 2.0:lle ja 2 AAA-paristoa kaukosäätimelle sekä ruuvimeisselin. Nyt voitte aloittaa.
Sisältö:
Botley® 2.0 -robotti
Kaukosäädin ohjelmointiin
Robottikäsivarret
40 koodikorttia
6 kaksipuolista dominopalaa
27 esteradan rakennusosaa
Opas koodihaasteisiin
Leikki kehittää taitoja ja on kullan arvoista lapsesi hyvinvoinnin kannalta:
Harjoittaa ja kehittää lapsesi kognitiivisia taitoja.
Tukee ja harjoittaa loogista päättelykykyä.
Stimuloi lapsesi ymmärrystä syy-seuraussuhteesta, jossa on kyse sen sisäistämisestä, että joku asia (syy) saa jonkun muun asian (seuraus) tapahtumaan.
Suositusikä on 5 vuotta - 10 vuotta vanhat lapset.
STEM (Science, Technology, Engineering, Math) kattaa kaikki leikit ja aktiviteetit, jotka monitieteellisellä lähestymistavallaan sekoittavat oppimista ja leikkiä. Luonnontieteiden, teknologian, tekniikan ja matematiikan väliset rajat poistuvat ja lapsesi oppii uutta leikkien ja kokeillen.
Kirjaudu sisään, jos haluat nähdä profiilin ja lähettää viestejä.
Kirjaudu sisäänIlmoituksen metatiedot
Viimeksi muokattu: 6.2.2025 klo 20.27 ・ Ilmoituksen tunnus: 20082819