Kuvaus
Nämä neljä ovat Hachette Japanese Car Collectionin perinteisiä japanilaisia autoja.
Toyota Corona Mark II (1968)/Mazda Savanna Coupe GT (1972)/
Mitsubishi Pajero (1982) / Nissan Sports S211 (1959)
"Jokaisella näistä malleista oli keskeinen rooli japanilaisten autojen historiassa!"
1) Toyota Corona Mark II (1968)
Ensimmäisen sukupolven Toyota Corona Mark II (T60/70-sarja) oli keskikokoinen sedan, joka esiteltiin vuonna 1968, ja se kehitettiin kattamaan Corona- ja Crown-mallien välistä kuilua.
* Varustettu 4-sylinterisillä rivimoottoreilla (1,5-1,9 litraa).
* Ominaista sen ylellinen sisustus ja tilava hytti.
* Saatavana muunnelmina, kuten sedan, coupe ja vaunu, jotka luovat perustan myöhemmälle Mark II -sarjalle.
2) Mazda Savanna Coupe GT (1972)
Savanna (S124A-sarja) oli vuonna 1971 esitelty pyörivä moottorikäyttöinen urheilucoupe, jonka GT-malli oli suorituskykyinen muunnos.
* Voimanlähteenä 12A pyörivä moottori (noin 120 hevosvoimaa).
* Arvostettu aikansa urheiluautona kevyen rungon ja korkean kierroksen moottorin ansiosta.
* Vuonna 1973 se kilpaili kilpailuissa nimellä 'Savanna RX-3', käyden kovaa taistelua Nissan Skyline GT-R:n kanssa.
3) Mitsubishi Pajero (1982)
Ensimmäisen sukupolven Pajero (L040-sarja) oli Mitsubishin aito off-road 4WD -auto, joka esiteltiin vuonna 1982.
* Tarjoaa valikoiman diesel- ja bensiinimoottoreita (2,0-2,6 litraa).
* Saavutti suosiota rallissa ja ulkoilussa vankan tikkaiden runkorakenteen ja 4WD-järjestelmän ansiosta.
* Debytoi vuoden 1983 Pariisi-Dakar-rallissa, mikä vahvisti Mitsubishi Pajeron legendan rallin mestariksi.
4) Nissan Sports S211 (1959)
S211 oli harvinainen Nissanin vuonna 1959 valmistama urheiluauto.
* Hyväksyttiin Nissanin ensimmäinen FRP (kuituvahvistettu muovi) runko.
* Voimanlähteenä on 988cc 4-sylinterinen rivimoottori, joka tuottaa 37 hevosvoimaa.
* Vain noin 20 yksikköä valmistetaan, joten se on erittäin harvinainen malli.
* Toiminut seuraavan Fairlady-sarjan edeltäjänä.
Paino: kotelo mukaan lukien n. 500g
Kunto: (Katso kuvat)
- Se on vintage-kunnossa.
- Ikääntymisestä johtuen saattaa olla naarmuja, tahroja tai likaa. Varsinkin laatikossa on joitain naarmuja.
- Huomaa, että todellinen vaikutelma voi vaihdella valaistusolosuhteiden mukaan kuvia otettaessa.
Toimitus
FedEx, DHL tai Japan Post pakkaa erän huolellisesti ja lähettää sen tilanteen mukaan.
Se lähetetään Japanista, joten sen normaali saaminen kestää noin 2-3 viikkoa.
Huomaa, että käytämme kierrätysmateriaaleja (pahvi, vanhat sanomalehdet jne.)
mahdollisimman paljon pakkausmateriaalien osalta ympäristön suojelemiseksi.
Tuontitullit, verot ja maksut eivät sisälly tuotteen hintaan tai toimituskuluihin.
Nämä maksut ovat ostajan vastuulla.
Joskus maasi tulli tai kuljetusyritys ottaa sinuun yhteyttä tulliselvitystä varten puhelimitse tai sähköpostitse.
Varmista, että voit vastata heidän yhteydenottoihinsa.
Jos et, paketti palautetaan meille ja se maksaa enemmän kaksinkertaisen toimitusmaksun uudelleenlähetyksestä.
Kiitos yhteistyöstäsi.