Kuvagalleria
Larson: Persuasion - Reception & Responsibility
Tuotteen kuvaus
Kunto: Kohtalainen
Charles U. Larson: Persuasion
Alaotsikko: Reception & Responsibility
ISBN: 0534149820
Kustantaja: Northern Illinois University
Kieli: Englanti
Painovuosi: 1992, 6. painos
Sivumäärä: 422.
Sidonta: Nidottu, pehmeäkantinen.
Kunto: Tyydyttävä.
Muuta: KIRJASTOPOISTO! Kansissa kulumaa ja nuhruisuutta; sivuilla alleviivauksia ja merkintöjä.
"Combining the latest developments in persuasion theory, research, and ethics, PERSUASION: RECEPTION AND RESPONSIBILITY, helps readers develop skills as critical consumers of all forms of persuasion. It presents persuasion by examining politics, mass media, advertising, and the Internet as it challenges readers to consider how the persuasion process is affected by today's 24/7 networked and media-saturated world. The new edition offers an expanded emphasis on ethics as well as increased coverage of the impact of fast-growing social network media. Packed with vivid illustrations and real-world examples, PERSUASION: RECEPTION AND RESPONSIBILITY, demonstrates persuasion in action and encourages readers to apply what they learn to everyday life."
Asiasanat: psykologia, manipulaatio, kehonkieli, viestintä, vaikuttaminen, sosiaalipsykologia, psykologiset tekniikat, vaikutusvalta, vastaanottokyky, vastuu, vuorovaikutus, sanaton viestintä, käyttäytymisen tulkinta, mielenhallinta, vaikuttaminen tunteisiin, vakuuttelu, neuvottelutaidot, retoriikka, manipulatiiviset keinot, psykologinen vaikutus, havaitsemisen harhat, luottamus, valta, mielikuvat, auktoriteetti, psykologinen manipulointi, tunteiden hyväksikäyttö, psykologiset mekanismit, asenteet, ajattelun vääristymät, vaikuttavuus, sosiaalinen paine, ihmisten ohjaaminen, vaikutusvaltainen viestintä, vastuullinen viestintä, vastavuoroinen vaikutus, vastaanottajan rooli, vastustuskyky, manipulaation tunnistaminen, kehonkielen tulkinta, eleet, ilmeet, elekieli, nonverbaalinen viestintä, ilmeiden analysointi, kehonkielen merkitys, kehonkielen lukutaito, eleiden tulkinta, eleiden manipulointi, vaikuttava esiintyminen, ilmaisun merkitys, sanaton kommunikaatio, kehonkielen viestintätavat, eleiden tarkoitus, eleiden merkitys, eleiden valta, kehonkielen analyysi, eleiden havainnointi, sanattoman viestinnän salaisuudet, kehonkielen psykologia, tulkinnan psykologia, vastuullinen viestintä, vastavuoroinen vuorovaikutus, vastuu viestijänä, vastuu vastaanottajana, vastaanottokyvyn kehittäminen, vastustuskyvyn vahvistaminen, manipulaation ehkäisy, Persuasion (Psychology), viestintä, kommunikointi, suostuttelu. neuvottelutaito. vaikuttaminen. viestintätaidot. accept action advertising American appeals approach argument asked associated attention attitudes audience become behavior believe called campaign candidate cause Chapter claim communication consider consumers course create critical culture develop discussed effects ethical evidence example experience feel Figure final focus frequently give given human idea identify important individual interest involved issues kind language less live look major mass meaning ment motives movement noted offer person perspective persuasion political position premises present Press probably problem propaganda questions reasoning receiver response result seems sense situation social speech success suggested symbols tactics techniques television tell theory things tion usually values various York
Katso myös muut myynnissä olevat edulliset kirjat ja lehdet!
Samoilla 6,90 postikuluilla niin monta kirjaa kuin haluat!
Kirjaudu sisään, jos haluat nähdä profiilin ja lähettää viestejä.
Kirjaudu sisäänIlmoituksen metatiedot
Viimeksi muokattu: 4.9.2024 klo 16.13 ・ Ilmoituksen tunnus: 3344564