Kuvagalleria
W.F. Haug: Mainonta ja kulutus
Tuotteen kuvaus
Kunto: Kohtalainen
Wolfgang Fritz Haug: Mainonta ja kulutus
Alaotsikko: Systemaattinen johdatus tavaraestetiikkaan ja kapitalistiseen massakulttuuriin
Alkuperäisteos: Warenästhetik und kapitalistische Massenkultur (I) "Werbung" und "Konsum": Systematische Einführung in die Warenästhetik
Kääntäjä: Irma Holopainen, Jyrki Jyrkiäinen, Juha Koivisto, Kauko Pietilä, Veikko Pietilä, Anne Turtiainen, Timo Uusitupa, Esa Väliverronen
ISBN: 9519066012
Kustantaja: Vastapaino
Kieli: Suomi
Painovuosi: 1982
Sivumäärä: 224.
Sidonta: Nidottu, pehmeäkantinen.
Kunto: Tyydyttävä.
Muuta: KIRJASTOPOISTO! Kansissa selkeää kulumaa ja nuhruisuutta
Asiasanat: Mainonta, kulutus, kapitalistinen massakulttuuri, tavaraestetiikka, kulutuskulttuuri, markkinointi, brändit, kulutustottumukset, kulutushysteria, kuluttaminen, mainosviestintä, markkinointiviestintä, kulutushyödykkeet, kuluttajakäyttäytyminen, kulutusyhteiskunta, mainosstrategiat, brändäys, kulutustavarat, massamedia, visuaalinen kulttuuri, kulutuksen psykologia, kulutustrendeistä, kulutuksen vaikutukset ympäristöön, kulutuksen kritiikki, kulttuurintutkimus, kulttuurinen muutos, massakulttuurin vaikutus, populaarikulttuuri, kapitalismin analyysi, markkinatalous, kaupallinen viestintä, kuluttajien tarpeet, mainoskulttuuri, mainosmanipulaatio, mainoskielellä, kulutusyhteiskunnan haasteet, kuluttajaidentiteetti, kulutusyhteiskunnan arvot, kulutusyhteiskunnan historia, kulutuskäyttäytyminen, markkinatalouden mekanismit, kulutuskulttuurin ilmiöt, kuluttajien valta, markkinointistrategiat, kulutuskriittisyys, kuluttajien vaikutusvalta, mainoskuvasto, kapitalismin ilmiöt, kulutuskulttuurin vaikutus ihmisten elämäntapaan, markkinoinnin eettisyys, kulutusyhteiskunnan ongelmat, mainoskulttuurin tutkimus, kulutuskulttuurin muutos, markkinointipsykologia, kulutusideologia, kulutuskeskeisyys, mainonnan analyysi, kulutusyhteiskunnan arvot ja normit, kulutustottumusten muutos, markkinoinnin vaikutukset, kulutuskulttuurin filosofia, kulutuskulttuurin merkitys, kuluttajien päätöksenteko, mainonnan historia, markkinointi-ilmiöt, kulutusyhteiskunnan dynamiikka, kapitalismin kritiikki, kulutuskulttuurin tutkimusmenetelmät, kuluttajien tarpeiden luominen, mainosanalyysi, kulutusyhteiskunnan trendit, mainonta, mainostaminen, massakulttuuri, kuluttaminen, kitsch, kapitalismi, kulutuskulttuuri, kuluttajakäyttäytyminen, estetiikka, esteettinen, filosofia, yhteiskunta sosiologia, yhteiskuntatiede, yhteiskuntatieteet, vasemmisto, vasemmistolainen, vasemmistolaisuus
Katso myös muut myynnissä olevat edulliset kirjat ja lehdet!
Samoilla 6,90 postikuluilla niin monta kirjaa kuin haluat!
Kirjaudu sisään, jos haluat nähdä profiilin ja lähettää viestejä.
Kirjaudu sisäänIlmoituksen metatiedot
Viimeksi muokattu: 25.10.2024 klo 9.33 ・ Ilmoituksen tunnus: 4870285