Kuvagalleria
Brändit kilpailuetuna Hannu Laakso
Tuotteen kuvaus
Kunto: Hyvä
Mikä arvo brändeillä on liiketoiminnalle ja sen kannattavuudelle? Onko yrityksellänne todellisia brändejä?
Kirja kertoo, kuinka brändejä rakennetaan, ylläpidetään ja kehitetään sekä mikä on brändien merkitys liiketoiminnalle. Siinä kuvataan muun muassa seuraavat brändin rakentamisen vaiheet: analyysit kohderyhmästä, kilpailijoista ja omasta brändistä keinot, joille tuote tehdään tunnetuksi positiointi, jonka avulla tuote erottuu kilpailijoista keinot, joilla kuluttajia houkutellaan kokeilemaan tuotetta brändisuskollisuuden rakentaminen.
Markkinoinnin strategiavalinnat esitetään sen mukaan, onko brändi toimialansa johtava ykkönen, haastava kakkonen vai sinnittelevä kolmonen. Vai onko se toimialan katvealueella elävä sissi, jota kohtaan suurilla markkinoijilla ei ole kiinnostusta mutta joka saattaa synnyttää miljonäärin.
Nouto tai 6 euron postitus.
Kirjaudu sisään, jos haluat nähdä profiilin ja lähettää viestejä.
Kirjaudu sisäänIlmoituksen metatiedot
Viimeksi muokattu: 18.2.2025 klo 21.36 ・ Ilmoituksen tunnus: 5695218