Kuvagalleria
Specialized -23/24
Tuotteen kuvaus
Kunto: Kuin uusi
Tyyppi: Sähköpyörät
Specialized Turbo Levo Alloy 2023/2024
Ostettu 08/2023 Cyclistä.
Ajettu alle 400km ja ensihuolto tehty(Cyclissä)
Akku 700Wh
Koko S4
Säilytetty lämpimässä varastossa
Uudelleen suunniteltu Specialized Turbo Levo palaa parempana kuin koskaan.
Turbo Levo G3:ssa on 3 keulakulman säätömahdollisuutta (kuten Stumpjumper Evossa) välillä jyrkin 65.5 ja loivin 63.5. Keulan offsettiä pidentämällä, eturenkaalle on saatu parempi pito. Pyörän reachia on myös pidennetty, tekemään tilaa ohjaamoon ja vakauttamaan pyörää alamäkeen, kun taas satulaputkea on jyrkennetty, parantamaan pitoa takarenkaalla nousuissa.
Tyypillisesti sähkömaastopyörissä chainstay on pitkä käytettyjen moottoreiden takia, mutta Levo G3:n on valittu mullet-rengastus, jolloin takarengas on 27,5", vaikka eturengas onkin 29". Chainstayn (takahaarukan alaputki) pituus on välillä 447mm ja 441mm riippuen geometria-säädöistä. Keskiön korkeus säädettävissä vaihtoehtoihin: 342mm parantamaan pitoa ja vakautta tai 351mm välttämään kampi osumia poluilla. Levossa on yhteensä kuusi erilaista geometria vaihtoehtoa, joten pyörä on säädettävissä jokaisen pyöräilijän tarpeisiin. Lyhyesti: loivempi keulakulma, pidempi reach, jyrkempi satulaputki ja lyhyempi chain stay.
Pohjana Turbo Full Power 2.2 -moottorimme ja Master Mind Turbo Connect Unit, jotka takaavat Levolla sujuvan ja saumattoman avustuksen ponnisteluihisi – 4x teho, jonka avulla voit valita missä ja milloin haluat ajaa. Levo rikkoo myös toimintamatkan rajoituksia ja tehostaa ponnisteluitasi poluilla jopa viiden tunnin ajan. Nyt voit ajaa pidemmälle ja tutkia paikkoja enemmän kuin koskaan ennen. Optimoidussa alustassa on 150 mm:n mukautuva, tuunattava takajousitus ja säädettävä geometria, joka tarjoaa vakaan ja luonnollisen ajotuntuman vertaansa vailla. Koska loppujen lopuksi ajotuntuma on se, millä on väliä. Usko pois.
Levon täysin integroitu Turbo Full Power 2.2 -moottori, 700 Wh akku ja edistynyt Turbo Connect Unit tarjoavat luokkansa johtavan 90 Nm vääntömomentin ja 565 watin tehon jopa viiden tunnin ajoajaksi, jolloin voit ajaa pidemmälle ja nopeammin kuin koskaan ennen.
• Master Mind Turbo Connect Unit enemmän kuin “ON/OFF” nappi –se on pyöräsi aivot. TCU näyttää akun varauksen sekä käytössä olevan sähköavustustason. Se myös kommunikoi ANT+/Bluetooth® -yhteyksillä valinnaisen ohjaustankonäytön kanssa näyttääkseen entistäkin enemmän tietoa ajostasi.
• Muotoilu, jossa on 27,5 tuuman pyörä takana ja 29 tuumaa edessä, takaa ketterän ajon, joka saa muiden täysitehoisten sähkömaastopyörien kuskien päät pyörälle. Iso ohjaamo keskittää sinut pyörän kanssa optimoiden pidon ja hallinnan mutkissa. Matala keskiö, loiva emäputken kulma ja pienennetty haarukan offset pitävät menon vakaana rajuissa ajo-olosuhteissa.
• Levo tarjoaa kuusi erilaista geometria-asetusta, joiden avulla voit helposti valita sopivan suorituskyvyn mihin tahansa ajotyyliin ja maastoon. Emäputken kulmaa voidaan säätää välillä 63–65,5 astetta. Keskiön korkeutta voidaan hienosäätää ylös tai alas 7 mm.
• Levon 150 mm takajousto on notkea pienissä töyssyissä ja isotkin iskut ovat lastenleikkiä, mutta tarjoaa silti hämmästyttävän polkemisvasteen ja siirtää voimasi maahan täydellisellä tehokkuudella.
• Levon S-mitoitus perustuu olennaiseen – kuljettajan kokoon ja ajotyyliin, ei sisäsaumaan. Kuusi kokoa, joissa kaikissa on yhtäläiset emäputken pituudet ja seisontakorkeus, mahdollistavat koonvalinnan yksilöllisen tyyliisi mukaan. Pienemmät S-koon numerot ovat ketterämpiä ja joustavampia, kun taas isommat S-koot tarjoavat enemmän vakautta ja tilavuutta ajoon.
Hakusanat;
Specialized, Trek, dh, emtb, focus, giant, sähköpyörä, täysjoustomaastopyörä
Kirjaudu sisään, jos haluat nähdä profiilin ja lähettää viestejä.
Kirjaudu sisäänIlmoituksen metatiedot
Viimeksi muokattu: 8.8.2024 klo 9.54 ・ Ilmoituksen tunnus: 9479174