Kuvagalleria
Pirjo von Hertzen: Brändi yritysmarkkinoinnissa
Tuotteen kuvaus
Kunto: Hyvä
Pirjo von Hertzen: Brändi yritysmarkkinoinnissa
Brändi yritysmarkkinoinnissa on ensimmäinen suomeksi julkaistu kattava teos brändin rakentamisesta nimenomaan yritysmarkkinoinnissa. Kirja kertoo, miksi ja miten brändiajattelu on laajentunut kuluttajamarkkinoinnista organisaatioiden väliseen toimintaan.
Teos perustuu kirjan kirjoittajan Pirjo von Hertzenin laajaan kokemukseen yli kahdensadan suomalaisen yrityksen ja yhteisön markkinointiviestinnästä. Kirja neuvoo, miten erottua kilpailijoista ja miten tulla tunnetuksi niin, että pääsee siihen joukkoon, jolta tarjousta pyydetään. Kirjan esimerkit ovat yritysmaailmasta, jossa pienin markkinointibudjetein mutta hyvällä suunnittelulla onnistutaan erottautumaan kilpailijoista.
Kirja on opas b-to-b markkinoinnin ja -viestinnän suunnitteluun ja toteutukseen. Se kertoo erilaisista strategisista valinnoista ja opastaa yksityiskohtaisesti brändistrategian laadintaan ja viestintään.
Siisti kovakantinen teos vuodelta 2006
Ostaja maksaa postikulut 3,50
Kirjaudu sisään, jos haluat nähdä profiilin ja lähettää viestejä.
Kirjaudu sisäänIlmoituksen metatiedot
Viimeksi muokattu: 6.9.2024 klo 16.25 ・ Ilmoituksen tunnus: 1136468