Kuvagalleria
Monikulttuurinen asiakastyö
Tuotteen kuvaus
Kunto: Hyvä
Myydään siisti ja hyväkuntoinen kovakantinen yrityskirja, businesskirja:
Marjut Nieminen:
Monikulttuurinen asiakastyö
Julkaistu 2014
- Tyytyväinen asiakas on liiketoiminnan elinehto, ja onnistunut asiakaspalvelu on nykyisin entistä merkittävämpi kilpailukeino. Siihen, mitä asiakas arvostaa, vaikuttaa kuitenkin hänen kulttuuritaustansa. Kun ulkomaalainen asiakas astuu sisään suomalaiseen myymälään tai virastoon, mitä hän odottaa?
Suomessa vierailee vuodessa yli seitsemän miljoonaa matkailijaa, ja Suomessa myös asuu lukuisia ulkomaalaisia. Monikulttuurinen asiakastyö on ensimmäinen opas, joka kuvaa kattavasti ja käytännönläheisesti eri maista tulevien asiakkaiden odotukset ja sen, miten vastata niihin. Monipuolisiin tapausesimerkkeihin on sisällytetty myös englanninkielisiä keskustelumalleja.
Kirja on hyödyllinen apuneuvo kaikille asiakaspalvelutehtävissä työskenteleville niin yksityisellä kuin julkisella sektorilla.
Marjut Nieminen on tietokirjailija ja kansainväliseen liikkeenjohtoon ja monikultttuuriseen viestintään erikoistunut kouluttaja, joka on muun muassa kouluttanut kansainvälistä henkilöstöä Yhdysvalloissa. Hän on julkaissut seitsemän kansainväliseen liike-elämään liittyvää.
Erinomainen opas matkailuyritysten parissa työskenteleville!
16 + postit 7,90
Posteja yhdistellään kaikista ilmoituksistani
Kirjaudu sisään, jos haluat nähdä profiilin ja lähettää viestejä.
Kirjaudu sisäänIlmoituksen metatiedot
Viimeksi muokattu: 25.10.2024 klo 7.49 ・ Ilmoituksen tunnus: 4947267