Kuvagalleria
Bisnesantropologia ja muut ihmistieteet strategiatyössä
Tuotteen kuvaus
Kunto: Kuin uusi
Perinteiset strategiatyön menetelmät ovat kriisissä, koska ne tutkivat maailmaa liian kapeasti: yritysten globaali kilpailukenttä ja toimialarajojen hämärtyminen edellyttävät entistä syvempää ymmärrystä ihmisistä. Moderni strategiatyö nivookin ihmisymmärryksen osaksi liiketoiminnan kehittämisen menetelmiä.
Bisnesantropologia-kirja luo katsauksen strategian historiaan ja osoittaa mielenkiintoisin esimerkein, miten sellaiset yhtiöt kuin Lego, Spotify ja Procter Gamble ovat onnistuneet valtaamaan markkinoita kilpailijoitaan syvemmällä ymmärryksellä ihmisistä ja organisaatioista.
Kirja on työkalupakki muutoksen aloittamiseen omassa organisaatiossa: lukija johdatetaan askel askeleelta syvää ihmisymmärrystä soveltavan strategiaprojektin toteuttamisen eri vaiheisiin.
Opit määrittelemään ongelmat uudella tavalla, rakentamaan tutkimussuunnitelmia, muodostamaan ja testaamaan ratkaisuehdotuksia sekä linkittämään strategian, designin ja ketterän kehittämisen ihmisymmärryksen organisoimiseen.
Kirjaudu sisään, jos haluat nähdä profiilin ja lähettää viestejä.
Kirjaudu sisäänIlmoituksen metatiedot
Viimeksi muokattu: 5.2.2025 klo 13.52 ・ Ilmoituksen tunnus: 19996287
Myyjän muut ilmoitukset
Näytä kaikki (34)Samankaltaisia ilmoituksia
6 €
![Ilmoituksen kuva](https://img.tori.net/dynamic/480x480c//2025/1/vertical-0/27/8/196/249/28_32b04a69-20e5-47b7-bd06-1aa7fa410969.jpg)
Category management. Tuoteryhmäjohtamisen ja suunnittelun opas
5 €
![Ilmoituksen kuva](https://img.tori.net/dynamic/480x480c//2025/1/vertical-0/27/5/196/253/85_d2cddd1b-f7a6-4509-91b2-958429007899.jpg)