Kohdentaminen Torissa
Tori.fi:llä on Suomen parasta dataa suomalaisten ostokäyttäytymisestä. Olemme läsnä kuluttajien pienissä ja suurissa ostopäätöksissä. Me tiedämme mitä kuluttajat etsivät ja mitkä tuotteet trendaavat. Omaa dataamme hyödyntämällä pystymme tarjoamaan mainostajille parhaat kohdennusmahdollisuudet tavoittamaan kuluttaja ostohetkellä.
Kohdennusmahdollisuudet Torissa
Lue alta lisää eri kohdennusmahdollisuuksista
Demografia-kohdennus
Torissa ja Oikotiellä voit kohdistaa kampanjan erilaisten demografisten tekijöiden mukaan. Näitä kohdennuksia voivat olla muun muassa ikä, sukupuoli, kaupunki tai maakunta.
Geo-kohdennus
Voit kohdistaa kampanjan mihin tahansa maantieteelliseen alueeseen. Kohdistuksessa voidaan käyttää maakuntia, kaupunkeja tai vaikkapa tietyn sijainnin koordinaatteja.
Sisältökohdennus
Torissa voit kohdentaa kampanjan tiettyyn pää- tai alatuotekategoriaan. Päätuotekategoriat löydät Torin etusivulta. Näiden alla on useita tarkempia alakategorioita.
Retargeting
Vahvista viestiäsi retargetoinnilla ja konvertoi liikennettä sivustollesi. Retargetoinnin avulla voit kohdistaa kampanjan hyödyntämällä monipuolista tietoamme kuluttajakäyttäytymisestä.
Ostoaiekohdennus
Tavoita ostoaikeiset kuluttajat Torista. Ostoaiekohdennuksella voidaan kohdentaa mainontaa perustuen kuluttajan sivuston selaushistoriaan ja sen osoittamiin ostoaikeisiin.
Hakusanakohdennus
Torissa tehdään päivittäin satoja tuhansia erilaisia hakuja. Voit kohdistaa kampanjan erilaisiin hakusanoihin, kuten esimerkiksi suosittuihin brändeihin tai tuotteiden nimiin.
Aineisto-ohjeet & Sopimusehdot
Jotta mainoksesi toimisivat optimaalisesti, on tärkeää noudattaa Torin aineisto-ohjeita.
Alla olevan linkin kautta löydät lisää tietoa sopimus- ja yleisistä käyttöehdoista yritysasiakkaille.